Osiem rodzajów zdrowego zachowania mogą znacznie poprawić swoje zdrowie i zmniejszyć ryzyko rozwoju wielu nowotworów, a także chorób sercowo-naczyniowych, udaru mózgu, cukrzycy i osteoporozy. I nie są one tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać.

Więc przejmij kontrolę nad swoje zdrowie i zachęcaj swoją rodzinę zrobić to samo. Na początek wybierz jeden lub dwa z poniższych zachowań. Jak tylko je usunie, należy przejść do reszty.Utrzymać wagę pod kontrolą często łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale kilka prostych wskazówek może pomóc. Po pierwsze, jeśli masz nadwagę, najpierw skup się na tym, aby nie przybierać na wadze więcej. To samo w sobie może poprawić zdrowie. Następnie, gdy jesteś gotowy, spróbuj usunąć kilka zbędnych kilogramów, dla jeszcze większej promocji zdrowia. Aby zobaczyć, gdzie można spaść na zakres wagi, kliknij tutaj.
regularnie uprawiać sport
Mało co tak dobrze dla ciebie, jak regularna aktywność fizyczna. Choć może być trudno znaleźć czas, ważne jest, aby dopasować co najmniej 30 minut aktywności każdego dnia. Więcej-jeszcze lepiej, ale każda kwota jest lepsze niż nic. Słyszałeś to wcześniej: jeśli palisz, rzuć palenie-to jest absolutnie najlepsze, co możesz zrobić dla swojego zdrowia. Tak, to trudne, ale nie niemożliwe. Ponad 1000 amerykanów zatrzymują się na zawsze, każdego dnia.

Pomimo skomplikowanych wiadomości, podstawy zdrowego odżywiania rzeczywiście dość proste. Należy skupić się na owocach, warzywach i pełnych ziarnach i utrzymać czerwone mięso do minimum. Ważne jest również, aby zmniejszyć zużycie złych tłuszczów (nasyconych i tłuszczów trans) i częściej wybierać zdrowe tłuszcze (tłuszcze wielonienasycone i jednonienasycone kwasy tłuszczowe). Biorąc multiwitaminowy z folic kwasem każdy dzień jest doskonałym ubezpieczeniem zasilania.